Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Adásvételi szerződés
Az adásvételi szerződés elkészítésének és a földhivatali eljárásban való képviselet díja:
1. Készpénzzel történő vásárlás esetén: Bruttó 90.000.- Ft.-tól. Az ügyvédi megbízási díj pontos meghatározásához féltétlenül szükséges ismerni az ingatlan vételárát.
2. Hitellel történő vásárlás esetén: Bruttó 110.000,- Ft.-tól. Az ügyvédi megbízási díj pontos meghatározásához féltétlenül szükséges ismerni az ingatlan vételárát.
Felmerülő egyéb költségek:
Földhivatali eljárási illeték: 10.600,- Ft.
2 db Tulajdoni lap illetéke: 4.800,- Ft./db ( A szerződéskötés előtt közvetlenül kerül a 2. tulajdoni lap lekérésre a vevő maximális védelmének a figyelembevételével. Az ügyfélnek az adatok megküldésével egyidejűleg az ügyfélkapun keresztül lekért friss tulajdoni lap megküldésével csak egyszer kell megfizetnie a tulajdoni lapot.)
Az adásvétel menete:
A kapcsolat felvételt követően adatlapot küldök meg a kedves leendő ügyfélnek, amelynek adatokkal történő feltöltése és megküldése után kerül sor a szerződés tervezet előkészítésére
A szerződés előkészítésének 1. lépésében ingatlan tulajdoni lapja kerül lekérdezésre a TAKARNET rendszeréből, amely az aktuális, napra pontos bejegyzéseket tartalmazza az ingatlan tulajdonosaira, terheire vonatkozóan
A szerződés tervezet előkészítését annak bonyolultságától függően 2-5 munkanapra vállalom.
A szerződés tervezet feleknek történő megküldése után leegyeztetjük az esetleges vitás pontokat. A szerződés felek között történt leegyeztetést követően kerül sor az adásvételi szerződés aláírására az ügyvédi irodámban. Az iroda elhelyezkedése kitűnő. Tömegközlekedéssel a 3-as metróval (Ecseri úti megálló), illetve a 3-as villamossal lehet könnyen a megállóktól 2 perces sétával megközelíteni. Gépjárművel az irodaház közvetlen környezetében tud parkolni.
A szerződés aláírását követően délelőtti órákban történő aláírás esetén már aznap, délutáni órákban történő szerződés aláírás esetében másnap kerül személyesen benyújtásra az illetékes földhivatalnál a kérelem
A megbízás tartalmazza az ingatlan adásvételi szerződés elkészítésén túl a szerződés megkötéséhez eseti jelleggel valamennyi szükséges melléklet (Átvételi elismervények, Bejegyzési engedély, Letéti szerződés, NAV adatlap stb.) elkészítését és teljes lebonyolítását egészen a tulajdonjog földhivatali bejegyzéséig.
Kapcsolatba tud lépni velem a lap alján kiltöltött adatlap segítségével, vagy közvetlenül küldjön e-mailt az info@drjuhaszugyved.hu címre.
Az adatlapot kitöltve felveheti velem a kapcsolatot.